U2 3D - 2008-12-31 13:19:06 Ner Upp


U2 3D



Har varit sugen på att se en 3D-film en längre tid nu när formatet börjar återkomma till biograferna och man får ta till vara på alla chanser som ges.
Jag är inget stort fan av U2, några låtar känner jag igen och gillar, men inte mycket mer.

Så när jag bestämde mig för att se den här filmen så var det mest för att testa 3D-formatet och se hur det fungerar på längre filmer. Innan hade jag bara upplevt detta på Liseberg eller liknande.

Det första som slog mig under filmens gång var vilken otrolig närvarokänsla man hade. Det var precis som om man vara på första parkett på en konsert och såg Bono och gänget ge järnet på scenen.

Hela arrangemanget var snyggt paketerat med bra musik och snygg klippning. Trots att det var en konsert, så blev man inte uttråkad tack vare klippningen och den goda musikens skull.

På det hela taget så var det en riktigt trevlig upplevelse och om det hade varit ett av mina favoritband, till exempel Queen eller Daft Punk, så hade fullpoängaren varit klockren.

Detta var en trevlig avslutning på ett trevligt bioår, 2008.
 

Kommentarer Ner Upp

Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se