Inglourious Basterds - 2009-08-12 13:41:56 Ner Upp
Jag har en längre tid nu sett fram emot Tarantinos kommande Inglourious Basterds, så därför blev jag lite extra glad idag när jag hittade biljetter till en förhandsvisning på filmen - nu på söndag.

Quentin Tarantino har inte gjort mig besviken än så länge med sina filmer, så jag förväntar mig inget annat än en riktigt bra film här. Men jag ska ändå försöka att gå in med någorlunda låga förväntningar på den här, helt enligt devisen " lägre förväntningar, större överraskning".


Kan även passa på att länka till ett klipp, där regissören/manusförfattaren själva pratar lite om sitt manus och samtidigt indirekt sågar en av sommarens blockbusters, G.I. Joe: The Rise of Cobra.


 

Kommentarer Ner Upp

Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se