iCheckMovies.com - 2009-12-20 11:54:23 Ner Upp

 

Är du likt mig att det finns en stor passion för olika filmlistor inom dig, men att du samtidigt känner dig vilsen bland de olika sorters listor det finns där ute? Skulle du vilja - genom lite ordning och reda - tillgodose din byråkratiskt lagda personlighet som bara vill ut och visa vad den går för? Då kan jag tipsa dig om den perfekta sidan för detta ändamål.

iCheckMovies.com erbjuder en vägledande hand för alla vilsna cineaster där ute och erbjuder alla de intressanta filmlistorna - plus en hel del extra - på samma ställe. Nu är det bara för dig att följa instruktionen ovan och (1) skapa din egen profil, (2) titta på en massa film och (3) sedan skryta om det. Så vad väntar du på?

Sidan erbjuder även en grannefunktion där du kan hitta andra likasinnade med liknande filmsmak som dig. Dessutom kan du "vinna" olika priser beroende på hur många filmer du har sett från olika listor.

Följ länken nedan och skapa din egen profil vettja.

Här följer även min egen signatur på hur många filmer jag har sett och priser som jag har vunnit:

Nit89ram's iCheckMovies.com general widget

Signaturen finns även tillgänglig på min personliga sida:


Kommentarer Ner Upp

Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se