Äckelhundens utmaning - 2010-12-19 10:59:27 Ner Upp

Pladd har utmanat mig med något som heter "Äckelhundens utmaning". Ursprunget till denna utmaning har jag ingen aning om och jag ser inget fel med hunden på bilden, men jag tyckte det lät intressant så nu kör vi:

 

3 TV-program jag kollar på:

- Kobra
- Debatt
- Starke man

 

3 saker jag gjort idag:

- Vaknat och haft en trevlig söndagsfrukost med familjen och lite julmusik från Spotify.
- Lyssnat in mig lite på mina nyinköpta vinylskivor.
- Börjat förbereda mig inför dagens julklappsinköp och hockeymatch (som åskadare alltså)

 

3 saker jag längtar efter:

- Lugn och ro (känns som om det verkligen behövs efter att precis ha lagt en intensiv skolperiod bakom mig)
- Att mina julklappsinköp ska vara avklarade.
- Fira jul med god mat och trevligt sällskap.

 

3 saker på min önskelista:

- Vinylskivor
- Biobiljetter
- 30-timmarsdygn (Pladd hade ett bra förslag som jag inte kunde motstå)

 

3 saker att hata:

- Hatfyllda människor (En paradox, jag vet.)
- Julstress (Något som man inte förstod fanns när man var mindre. Ens föräldrar var verkligen bra på att dölja detta.)
- Paprika (Grönsaken)

 

3 måsten för en hårdrockare:

- Bandtröjor
- Släktingar i släptåg på konserter (Antingen en äldre generation som har lärt dig att uppskatta musiken eller en yngre som du har lärt upp.)
- Förmågan att verkligen kunna njuta av sin musikgenre, men samtidigt inte begränsa sig fullständigt i den. (Det gäller att kunna vara nyfiken på all typ av musik och detta gäller givetivs alla musikinriktningar.)

 

Där har vi svaren på print och allt. Hoppas det gick att förstå på ett ungefär vad jag menar.

Nu är det egentligen det svåraste kvar och det är att utmana tre andra, som dessutom inte ska ha fått utmaningen tidigare. Här följer mina:

 

Filmmedia
Videofest.se

 

Hoppas ni inte redan har blivit utmanade.

 


Kommentarer Ner Upp
Jojjenito - 2010-12-19 21:44:36

Paprika? Du menar inte filmen, hoppas jag? ;)



Fast jag gillar grönsaken också...

Martin (Nit89ram) - 2010-12-20 09:43:00

Nä, jag menar grönsaken. Kände att jag inte hade fler hatobjekt på lager (varför ska man gå runt och hata?), så jag valde helt enkelt den grönsaken jag inte har gillat sedan barnsben. Ser Paprika mer som en sämre och torrare variant av tomat :)


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se