YouTube-tips - 2008-11-24 21:16:00 Ner Upp

Alla har väl någon gång hört talas om ett ställe på den stora vida webben som kallas YouTube och man vet väl någotsånär vad det handlar om.

Man kan hitta hur mycket som helst på YouTube, både bra saker men även dåliga saker och vissa storföretag gillar inte alls idén att människor själva kan lägga ut deras material gratis för allmän beskådan. Ja, till och med journalisten Fredrik Strage vann ett pris häromdagen tack vare Youtube.

Nu undrar ni säkert vad jag hade tänkt att åstadkomma med den här lilla YouTube-serietången här och det får jag väl kort förklara. Jag hade tänkt helt enkelt att tipsa om användare på YouTube som producerar egna videor, främst filminspirerade, som jag tycker är väl värda att beskåda. Så kolla läs och begrunda, kolla igenom filmerna jag länkar till och så hoppas jag att du också kan uppskatta det.

Kom bara ihåg att om du gillar filmerna så glöm inte att prenumerera på deras filmer för att visa uppskattning för deras hårda arbete. Det är dessa människor som förgyller nätet.
 

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se