PulseMagazine - 2009-07-14 00:27:42 Ner Upp
I lördags så slogs portarna upp till en ny nättidning, med inriktning på livets alla nöjen.
Film, musik och spel är några av ämnena på tapeten, och förhoppningsvis så ska vi lyckas tipsa er om bra alternativ i er kommande nöjesval.

Vi säger jag, just för att underteckat har blivit tilldelat ansvaret för tidningens filmnyheter. Lilla jag, i den stora vida världen.
Det är ett tufft jobb, men någon måste göra det.

För att kontrollera om jag sköter mitt jobb, eller bara kolla de senaste nöjesnyheterna, tryck på bilden ovan.
Hoppas er upplevelse av sidan, blir en trevlig sådan.


Kommentarer Ner Upp
Moa - 2009-07-21 12:31:51

Vilken grej, stort grattis! Tror du kommer passa alldeles utmärkt för jobbet. Ska kolla in så fort jag kan (och inte när jag smygsurfar på jobbet ;)


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se