Filmography 2010 - 2010-12-14 15:49:08 Ner Upp

Det är den tiden på året då man börjar sammanfatta det gångna året och vad som egentligen hände. Detta gäller även film och genrocks har knåpat ihop ett videoklipp med ett urplock av 10-talets första filmer.

Själv brukar jag inte kunna sammanfatta ett filmår förrän vid nästkommande Oscarsgalan, då jag åtminstone har kunnat synka lite med storfilmerna från USA som vare sig man vill det eller ej tar stor plats.

Min favoritfilm hittills från 2010 är Toy Story 3. Något jag på förhand inte trodde tänkas vara möjligt att en tredje del i en trilogi skulle kunna rankas så högt för mig.

 

(YouTube-tips #7)

 


Kommentarer Ner Upp
Voldo - 2010-12-15 17:51:15

Toy Story 3 är nog min favorit också hittills. Men jag tror inte att jag har sett fler än 4-5 filmer från i år. Väldigt många återstår att se.

Pladd - 2010-12-18 14:52:37

Först och främst en väldigt snygg video. Den påminner mig om att jag har väldigt många bra filmer kvar att se från -10. Jag har trots allt sett 17 filmer från i år, men alldeles för få från videon. Ska bli roligt att ta tag i.



Second: Jag har utmanat dig: http://addepladdesmusik.wordpress.com/2010/12/18/ackelhundens-utmaning/




Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se