Top 11 Scariest Performances - 2010-10-13 19:22:22 Ner Upp
Oktober månad fortsätter sitt korståg mot Halloween och för att fortsätta på skräcktemat tänkte jag låta "Nostalgia Critic" sköta snacket den här gången. I hans senaste klipp listar han "Top 11 Scariest Performances" som består av några klassiska prestationer, några oväntade val och några som jag faktiskt inte ens har sett (än).


För mer information kring Nostalgia Critic rekommenderar jag att läsa mitt tidigare YouTube-tips om honom.

 


Kommentarer Ner Upp
Joel Burman - 2010-10-15 12:33:04

OT: har du fått några statistik rapporter ifrån Google Analytics ännu?

Du är just nu delad tvåa som referral hos mig tillsammans med Bloglovin och Facebook!

BlueRoseCase - 2010-10-15 18:06:01

Hm, intressant att Jason Miller och Brad Dourif togs upp, filmen är sevärd enbart för deras insatser även om dom spelar över lite ibland. Enligt mig borde Regan vara på första plats, hon är verkligen skrämmande. Kul lista och kul att du tog upp den!

Yojimbo - 2010-10-17 15:40:07

Hemligheten med att vara extremt läskig är nästan alltid att vara så passiv som möjligt och gärna tyst vänta ut offret, (Hannibal Lecter-style) eller att vara opassande glad och trevlig (Anton Shigurh, eller Jack Nicholson jämnt och ständigt). Kul att höra Nostalgia Critics lista och 23 minuter går sällan så fort som när man lyssnar på entusiaster som honom.



Jag "addade" dig till min länklista på min blogg, då din blogg är en av dem jag följer ganska regelbundet. Ta en titt på min nya blogg också, om du vill. :D

RJ - 2010-10-19 00:17:22

Det var en häftig lista han gjorde! Är osäker på vilken jag tycker är den läskigaste skurken. :P


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se