Filmography 2011 - 2011-12-19 11:19:45 Ner Upp

Det är den tiden på året. Alltså juletid när året så sakteliga börjar till att ta slut och det är tid att sammanfatta det gångna året. Först ut bland mina Youtube-prenumerationer att göra detta blev genrocks i år. Och precis som förra året lyckas h*n väl med uppdraget.

Det första som slår mig från klippet, förutom det välsammansatta bildmontaget, är att filmåret 2011 innehöll en hel del bra filmer ändå och att jag fortfarande har många kvar att se. Den karamellen lär får jag suga på ett tag till för mitt officiella filmår brukar avslutas vid Oscarsgalan. Säga vad man vill om USA och dess filmer, men man kommer ändå inte ifrån faktumet att de har stor påverkan.

 

Märkte nu förresten att detta inlägg blev ungefär identiskt som förra årets med samma tema, men det bjuder jag på. Man ska väl hålla på traditionerna under julen?

Min favorit från året hittils? Drive

 

 


Kommentarer Ner Upp
O L I V I A - 2011-12-19 13:14:57

Vilken fin blogg du har! :)

Tula-Lina - 2011-12-19 13:15:35

Hej!



Vill du tjäna 100 kronor per läsare på din blogg?

Gå in på min blogg och klicka på bannern längst uppe. Registrera dig och aktivera ditt konto. Därefter kan du värva alla dina läsare och tjäna flera hundra kronor! Det är inget skämt – Jag har redan tjänat 900 kronor.

Ricky (The Movie Dungeon) - 2011-12-30 15:23:33

Hejsan! Snart får The Movie Dungeon en systerblogg som enbart kommer att handla om skräckfilm.

Läs gärna mer om detta på min blogg.



Gott nytt år önskar

/ Ricky

fanat1c - 2012-01-01 11:01:19

Samma här. Drive var riktigt trevlig.



Här är en nice playlist med Drive inspirerad musik:

http://open.spotify.com/user/chibulls23/playlist/3e1ufHxVFft35akWPnXgEq


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se