Christian Bale, fortsättning följer.... - 2009-02-05 20:47:33 Ner Upp
Vid det här laget har väl de flesta hör talas om nyheten om Christian Bales utbrott vid en filminspelningen (inte minst tack vare att jag själv publicerade videon här igår).
Men ett utspel, taget ur sitt sammanhang, kan så lätt misstolkas. Så därför tänkte jag ge en mer nyanserad bild av händelsen och länka till källor som ger en annan bild.


Ain't It Cool News har skrivit en liten text om varför de själva inte länkar till den specifika händelsen.
Detta finns att läsa här.

Även den hyllade regissören Darren Aronofsky går ut och försvarar Bale för sitt agerande.
Lite om Aronofsky's uttalande finns att läsa här.

Man får heller inte glömma här att Bale fortfarande är en av sin generations absolut bästa skådespelare. Han har gett oss filmtittare många starka prestationer genom åren och han har fortfarande många kvar att ge.




Kommentarer Ner Upp
Seven Ghosts - 2009-02-06 09:13:27

All heder åt Christian Bale, en av 2000-talets bästa skådisar.



Gillar verkligen din blogg, jag är glad att du uppdaterar den ofta!

Moa - 2009-02-06 11:55:43

Vad bra att man får se the other side of the story!

venus - 2009-02-06 16:29:51

Det där klippet påverkar inte min åsikt om Bale, han är fortfarande lika fantastisk och alla har sina downsides. Jag förstår att det måste ha varit riktigt frustrerande, det tar ju lång tid att filma en scen och att någon förstör den, inte en utan TVÅ gånger, skulle få vilken skådespelare som helst att flippa.






Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se