Uppdatering: Favoriter per år - 2010-03-27 02:03:48 Ner Upp
En inventering av sitt lager brukar genomföras en gång per år, oftast under årets inledande månad (läs: januari). Själv så kör jag däremot min inventring i slutet av mars. Inventeringen i fråga berör min Personliga favoriter under min livstid-lista, som har fått sig lite av en ansiktslyftning.

Första gången jag ställde upp listan körde jag enligt mitt goda minne och det berörda årets Oscarsgala. Nu när jag har [förhoppningsvis] blivit lite visare vet jag att Oscarsgalan inte per automatik är detsamma som intressanta och sevärda filmer, så den här gången körde jag efter mitt goda minne och mina betyg på Filmtipset.

Så tryck på "..and this time it's personal" till höger i bild eller följ den inbyggda länken här. Om det är någon film du inte håller med mig om så är det bara att hojta till.


Kommentarer Ner Upp
wsdjh - 2010-07-23 09:37:37

Första gången jag ställde upp listan körde jag enligt mitt goda minne<strong><a href="http://www.salestiffany.com/">tiffany jewelry</a></strong> och det berörda årets Oscarsgala. Nu när jag har [förhoppningsvis] blivit lite visare vet jag att<strong><a href="http://www.cheapwatches4sale.com/">buy swiss replica watches</a></strong> Oscarsgalan inte per automatik är detsamma som intressanta och sevärda filmer, så den här gången körde jag efter mitt goda minne och mina betyg på


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se