Tre om en: Pulp Fiction-reflektioner - 2010-10-27 13:01:18 Ner Upp

Har skrivit ett litet inlägg på Fiffis eminenta filmblogg kring rubriken "Tre om en: Pulp Fiction-reflektioner". Förutom jag är det Fiffi själv och David från Filmmedia som har reflekterat över filmen Pulp Fiction.

Uppdraget var som tur var inte att skriva en recension på filmen, det hade jag nog inte klarat av, utan mer som rubriken avslöjar att reflektera fritt över filmen. Själv försökte jag skriva lite om dess personliga betydelse för mig och vad den har betytt för mitt filmintresse (ger en förklaring till mitt bloggnamn).

Så in på Fiffis blogg och läs vettja. Inlägget nås antingen här eller via Travoltas dansanta uppseende (läs: bild ovan).
Mycket nöje!

 


Kommentarer Ner Upp
Fiffi - 2010-10-27 16:46:33

Du gjorde ett jättebra jobb tycker jag! :D

DRL FILMmedia - 2010-10-27 22:02:24

Tyckte om den personliga tonen i texten. Bra skriven och man förstår att filmen är viktig för dig. Tack!

RJ - 2010-10-31 21:54:07

Era texter var jättebra skrivna! Som jag skrev hos Fiffi så fullkomligt älskar jag Pulp Fiction. Får gåshud varje gång jag ser den.


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se