Eletronikföretaget Philips lanserar en mycket speciell TV med det högst ovanliga bildformatet 21:9.
Om det revolutionerar TV-tittandet det vet jag inte, men en sak vet jag och det är att reklamen som ingår i lansering är både oerhört välgjord och visuellt underbart snyggt.
Blanda slow-motion, poliser, rånare i clownmasker och lägg till en kamera som cirkulerar över det hela, och du har en fantastisk lyckad kombination när det gäller att skapa en minnesvärd reklamfilm. Den är inte i samma kategori som din vanliga ICA/Telia-reklam precis.
Titta och njut!
Filmen är skapad av Adam Berg och Stink Digital. Den finns även att kolla, i en högupplöst variant, på Philips hemsida.
Om det revolutionerar TV-tittandet det vet jag inte, men en sak vet jag och det är att reklamen som ingår i lansering är både oerhört välgjord och visuellt underbart snyggt.
Blanda slow-motion, poliser, rånare i clownmasker och lägg till en kamera som cirkulerar över det hela, och du har en fantastisk lyckad kombination när det gäller att skapa en minnesvärd reklamfilm. Den är inte i samma kategori som din vanliga ICA/Telia-reklam precis.
Titta och njut!
Filmen är skapad av Adam Berg och Stink Digital. Den finns även att kolla, i en högupplöst variant, på Philips hemsida.