Titanic - Director's cut? - 2009-02-19 20:22:18 Ner Upp
Filmen Titanic kom ut 1997 och vann både publikens och en mäng med priser (bland annat 11 Oscars).
Men det är ingen personlig favorit hos mig direkt. Visst är det storslaget gjort med båten och hela isbergsincidenten.
Filmens byggs även upp kring ett vrakfynd som startar hela filmens intrig.

Men grundhistorien, själva kärlekshistorien, tyckte jag inte riktigt höll igenom filmens hela tre timmar. Jag tröttnade i alla fall själv någonstans i mitten och ville mest spola fram till där det verkligen skulle hända något, nämligen krocken med själva isberget.

Men nu finns det som tur är en omgjord variant av filmen på internet, som även vi, som inte riktigt uppskattade originalfilmen, kan glädjas åt.




Kommentarer Ner Upp
venus - 2009-02-20 17:42:41

men du är en kille! ni är så tråkiga..leo/kate-historian var ju det mest intressanta med hela filmen! första gången jag såg den var jag typ elva, grät floder efteråt..:)


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se