2008 Internet Movie Poster Awards - 2009-01-19 13:42:04 Ner Upp
I januraimånad så är det brukligt att sammafatta det gångna filmåret på diverse galor och tillställningar.
Alla verkar få var sitt pris, men något som inte brukar prisas är filmposters.
Detta är lite underligt, i och med att affischerna är filmernas "framsida" och är oftast det man först lägger märke till som åskådare.
Fast givetis så finns det någon som tar detta på största allvar och Internet Movie Poster (IMP) har nominerat ett antal posters i olika kategorier och tagit fram olika vinnare.
2008 bjöd på några riktigt guldkorn, men givetvis även mindre lyckade alster.

För att få reda på de nominerade, och givetvis vinnarna, så är det bara att följa länken här
 

Kommentarer Ner Upp
systeryster - 2009-01-19 19:51:08

(svar på inlägg) jag har kollat den sidan, men jag blev inte mycket klokare. mattias har lovat att försöka hjälpa mig, annars kommer jag tvinga dig, mohahaha! ;)


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se