Taxi Driver - 2009-10-16 16:15:48 Ner Upp

You talkin' to me? You talkin' to me?


Taxi Driver visas 22.30 på SVT1 ikväll. Ett måste om du frågar mig.

Är du tveksam? Låt Quentin Tarantino övertyga dig.

Fortfarande tveksam?
Varför inte då spana in trailern till Taxi Driver (The Romantic Comedy).

 

 

Så slå på TV'n ikväll och njut av ett riktigt mästerverk. Det ska jag göra i alla fall.

 


Kommentarer Ner Upp
syster (r)yster - 2009-10-18 15:31:57

jag såg en bit på den hos mams&paps, har faktiskt aldrig sett den! såg som sagt inte hela men jag måste se den för den verkade riktigt bra faktiskt! får göra det en dag (som så många andra, haha!).


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se