Detta är ett personligt meddelande...... - 2009-01-31 00:12:47 Ner Upp
Jag har under kvällen fixat och trixat lite med mitt personliga inlägg "..and this time it's personal" och lagt lite mina favoritregissörer, som jag redan har listat i bloggen.
Dessutom så har jag lagt till en liten video till alla regissörer, som sammanfattar deras fantastiska filmkarriärer.

För att komma till min "personliga sida", så är det bara att följa länken på höger (--->) sida, precis under profilbilden eller följa länken nedan.




Kommentarer Ner Upp
venus - 2009-01-31 01:04:45

men! jag som trodde att jag skulle komma till ett inlägg som handlar om vem du är eller åtminstone vad du heter :P

Moa - 2009-01-31 13:15:36

Ja! Det trodde jag med. Man blir så nyfiken ju ;) Jag vet inte ens om du är en kille eller tjej!


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se