The Hangover - 2009-07-04 20:10:05 Ner Upp

The Hangover

En film jag hade sett fram emot en längre tid, då den verkade bli en av årets roligaste filmer, så mina förväntningar steg oundvikligen innan jag steg in i biosalongen.

Det var till och med nära att mina höga förväntningar gjorde mig besviken på det jag såg, men som tur var så tippade till slut bägaren över till filmens förtjänst och jag njöt i fulla drag av filmen.

The Hangover är årets roligaste film än så länge, och har en ovanlig detalj som många av de flesta av dagens komedier saknar, nämligen en ganska välskriven handling. En plot som för tankarna lite till en film som Memento.

Karaktärerna är härligt galna och passar perfekt in i filmens atmosfär. Visst är filmen riktigt grabbig, nästan för grabbig på vissa ställen, men den är ändå fruktansvärd rolig.

Ska man se någon komedi i år, så tycker jag att man satsa på den här.
 

Kommentarer Ner Upp
syrran - 2009-07-06 10:08:38

som tjej måste jag tillägga att - visst, den var grabbig, men inte överdrivet grabbig, vilket gör att vi tjejer också kan uppskatta filmen! dock får man nog tåla lite.. hehe


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se