Tumblr - en oas bland allt kaos - 2011-05-04 12:39:46 Ner Upp

Det har blivit lite si och så med inläggsfrekvensen på sistone. Får skylla på min egna inspirationsbrist och att skolan (tar examen om cirkus en månad) tar mycket av min disponibla tid. Vilket leder till att det blir lite tid över till film, som i sin tur leder till att det bli ännu mindre tid över till att skriva om film. Ska bli bättre till sommaren, jag lovar.

I alla fall så har jag under den senaste tiden upptäckt och skaffat mig en profil på sidan Tumblr. Tumblr är en bloggplattform likt Twitter där man kan dela med sig av olika former av material (bilder, citat, ljud, film). Jag har ju förstått från dagens "kids" att allt ska gå fort fram och Tumblr, likt Twitter igen, jobbar i det korta formatet där ens tanke snabbt förs över till handling. Så därför tänkte jag dela med mig av min Tumblr-profil här. Dels för att visa vad som händer med mig på annat håll, för att det kanske kan intressera någon och det jag publicerar kanske till och med säger något om min personlighet. Vem vet?

För att ta del av min profil kan du trycka på följande länk, klicka på Tumblr-loggan ovan eller gå in på min personliga sida, där även mina andra sidprofiler finns.

På återhörande!


Kommentarer Ner Upp
Joel Burman - 2011-05-12 11:54:48

Jag har stora problem att läsa din blogg i min RSS läsare på iPhonen. Kanske något du kan kolla på när du får lite tid över.



Har ej så bra koll på tumblr men ska kika in hos dig och se vad det handlar om.


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se