Lite påsk och blandat - 2010-04-07 19:18:03 Ner Upp
Hoppas ni har haft en riktig glad och trevlig påsk med nära och kära, för det har jag haft i alla fall. Till och med en sådan glad påsk att jag knappt har hunnit med att titta på film under helgen som gått, därav det skrala innehållet här. Nu när vardagen så sakteliga börjar rulla igång igen så ska även jag försöka att hänga på den och börja skriva lite mer frekvent om film och annat som hör därtill.



Lite har ändå hänt på sistone och det är att jag har ändrat mina betygssymboler, till en förhoppningsvis mer stilren och lättöverskådlig variant. Om jag ska vara ärlig så var de äldre inte något att hänga i påskträden precis. Betygen ser ut som bilden ovan och kommer att fasas in recensionerna framöver.



När jag ändå har er på tråden kan jag passa på att berätta att imorgon, den 8:e april, var det tjugo år sedan TV-serien Twin Peaks hade premiär på TV. Har ni inte sett serien än är detta ett ypperligt tillfälle att börja i och med jubileumet. Vad jag tyckte om serien finns att läsa här och för att komma i rätt stämning rekommenderas följande.


Kommentarer Ner Upp
D-RL - 2010-04-09 14:38:12

Jo, snyggare och mer stilrent med en "Royale" bara. Absolut.

/D

Film Nörden - 2010-04-17 13:40:22

Vad spännande att även en ung kille som du har hittat Twin Peaks. en av min generations bästa serier.


Kommentera inlägget här: Ner Upp

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback Ner Upp
RSS 2.0
Nöje och Underhållning Film & TV bloggar Reggad på Commo.se Film/Tv Blogglista.se